Kan jeg lagre innlegget og fortsette senere?

Ikke brukt forum før? Her finner du bruksanvisninger for nybegynnere og andre...

Kan jeg lagre innlegget og fortsette senere?

Innlegg administrator 05 Okt 2009, 08:46

SPØRSMÅL:
Er det mulig å påbegynne en tekst og lagre den for å fortsette/fullføre den senere. Hvis ikke, vil jeg først måtte lage en kladd f.eks på Word med henblikk på omarbeidelse/redigering og deretter skrive av og sende den endelige teksten i forumet?

SVAR:
Du kan lagre en tekst og fortsette på den senere (Bilder eller vedlegg du måtte ha satt inn i innlegget ditt vil ikke bli lagret).

Når du lager et nytt innlegg har du tre valg i bunnen, lagre, forhåndsvis og ok. Hvis du velger lagre vil teksten ikke vises i forumet, men den vil være lagret, og du kan finne den igjen under brukerkontrollpanel. I menyen til venstre på oversiktsfanen i brukerkontrollpanel finner du en lenke til lagrede kladder. Når du er ferdig med innlegget ditt velger du ok (i steden for lagre) og innlegget ditt vil bli vist i forumet.

Hvis du vil lage ferdig teksten din i word først, kan du merke hele teksten når du er ferdig og trykke ctrl+c (kopiere) og så lage et nytt emne. Klikk i tekstfeltboksen under nytt emne og trykk ctrl+v (lime inn), så vil hele teksten din bli limt inn i forumet, og du kan bare skrive inn emne (tittelen) og trykke ok for å publisere.

Du kan jo velge selv hva du synes er enklest.
administrator
Forumadministrator

Gå til Teknisk forumhjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest